"Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia. Selamat Melayari Blog Kami."

BERITA SEMASA


Pemberitahuan


Aktiviti KoKurikulum: Akan dijalankan seperti biasa esok(SELASA) Murid-murid diminta membawa kad Kokurikulum untuk kehadiran.Sila tepati masa (UNIT KoKU SKBM)
.

Permohonan Pertukaran Guru Antara Bahagian/Negeri, Antara Daerah dan Dalam Daerah bagi Pertukaran Jun 2011 untuk guru DGA 29, DG 41, DG 32 (KUP) dan DG 44 (KUP) melalui e-GTukar akan dibuka mulai 1 hingga 22 April 2011.

Keputusan Permohonan Pertukaran Guru Jun 2011 dijangka dikeluarkan mulai 25 Mei 2011.

Sila ambil maklum bahawa tiada peruntukan disediakan bagi tuntutan elaun pertukaran untuk sesi Jun 2011
.

Sila semak dan kemaskini maklumat anda melalui guru PK1 dengan segera sebelum sesi pertukaran bermula
.


Jika masih menghadapi masalah untuk membuat permohonan e-GTukar, sila hubungi Jabatan Pelajaran Negeri masing-masing (dapatkan no. telefon di “Bantuan”)



Sekian dimaklumkan.

Tuesday, May 11, 2010

KEJOHANAN OLAHRAGA PENDIDIKAN KHAS ZON JASIN 2010


KEJOHANAN OLAHRAGA PENDIDIKAN KHAS ZON JASIN 2010.

Kejohanan ini telah diadakan pada 05 dan 06 Mei 2010 iaitu pada hari Rabu dan Khamis di SMK Dato Bendahara. SK Batang Melaka telah mengambil bahagian dalam semua acara yang melibatkan 5 orang murid yang dibahagikan kepada lima kategori iaitu Bawah 12 Tahun dan Bawah 10 Tahun. Murid Pendidikan Khas Ibnu Sina Sk Batang Melaka telah berjaya membawa pulang satu pingat emas, satu pingat perak dan satu pingat gangsa.Murid yang berjaya merangkul pingat ialah Hamizah bin Husin yang mendapat pingat perak dalam acara 200 meter bawah 12 tahun dan pingat gangsa dalam acara lompat jauh Bawah 14 Tahun. Murid ini berjaya bersaing dengan murid-muird sekolah menengah yang diletakan dalam 1 kategori. Selain itu, Noraliesya binti Azman berjaya merangkul pingat emas dalam acara 100 meter Bawah 10 Tahun.

                              











MAJLIS TILAWAH AL-QURAN PENDIDIKAN KHAS ZON JASIN 2010.

Majlis Tilawah Al-quran peringkat zon Jasin telah diadakan pada pada 27 April 2010 di SMK Jasin, Melaka. Majlis ini melibatkan pertandingan Hafazan, Tilawah, Azan Subuh, Khat Jawi dan bercerita kisah nabi. Pertandingan ini melibatkan 16 sekolah rendah dan 8 sekolah menengah disekitar Jasin. SK Batang Melaka telah menyertai pertandingan hafazan sekolah rendah. Norsharima binti Safri telah berjaya merangkul Naib Johan Hafazan kategori sekolah rendah dengan mengalahkan 10 pesaing yang lain.

0 Comments:

Template by - Abdul Munir - 2008