"Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia. Selamat Melayari Blog Kami."

BERITA SEMASA


Pemberitahuan


Aktiviti KoKurikulum: Akan dijalankan seperti biasa esok(SELASA) Murid-murid diminta membawa kad Kokurikulum untuk kehadiran.Sila tepati masa (UNIT KoKU SKBM)
.

Permohonan Pertukaran Guru Antara Bahagian/Negeri, Antara Daerah dan Dalam Daerah bagi Pertukaran Jun 2011 untuk guru DGA 29, DG 41, DG 32 (KUP) dan DG 44 (KUP) melalui e-GTukar akan dibuka mulai 1 hingga 22 April 2011.

Keputusan Permohonan Pertukaran Guru Jun 2011 dijangka dikeluarkan mulai 25 Mei 2011.

Sila ambil maklum bahawa tiada peruntukan disediakan bagi tuntutan elaun pertukaran untuk sesi Jun 2011
.

Sila semak dan kemaskini maklumat anda melalui guru PK1 dengan segera sebelum sesi pertukaran bermula
.


Jika masih menghadapi masalah untuk membuat permohonan e-GTukar, sila hubungi Jabatan Pelajaran Negeri masing-masing (dapatkan no. telefon di “Bantuan”)



Sekian dimaklumkan.

Wednesday, May 19, 2010

KEM BEATARI SOLAT KALI KE 2 SKBM 2010

KEM BESTARI SOLAT KALI KE 2 SKBM 2010


SK Batang Melaka telah berjaya menganjurkan Kem Bestari Solat kali ke 2 untuk tahun 2010 pada 13 dan 14 Mei 2010 iaitu Khamis dan Jumaat. Kem bestari Solat ini melibatkan semua murid tahap 2 dan guru-guru yang dipecahkan kepada dua kumpulan mengikut hari. Kem ini telah berjaya mencapai matlamat melalui bilangan pelajar yang sudah mencapai tahap baik semakin meningkat dari masa ke semasa. Kem ini berjaya memberi pendedahan kepada semua pelajar mengenai wuduk dan solat serta menjadi platform terbaik untuk mengembangkan pengetahuan ibadat yang baik di awal usia kanak-kanak. Setinggi ucapan terima kasih kepada semua guru yang terlibat menjayakan Kem Bestari Solat ini dan segala pengorbanan guru-guru serta jawatankuasa hanya Allah saja yang dapat membalasnya. 

0 Comments:

Template by - Abdul Munir - 2008